Sthlm_txt

23. – 25. mai: Bransjetur for kundeservice og callcentere

Bransjetur 2018 gikk til Stockholm

onsdag 23. mai
15:00 - 16:00

Vi gjentok suksessen med en egen bransjetur for callsenter og kundeservice sammen med Virke.

Denne gangen besøkte vi Kontaktadagen –  Sveriges største arrangement for alle som arbeider med kunderelasjoner på telefon og digitale kanaler. En heldagskonferanse med fokus på hvordan du møter kunden i fremtiden. Mer informasjon finner du HER.

Årets konferanse hadde fokus på det nye landskapet for kundekommunikasjon. Markedet er på få år blitt drastisk forandret. Dagens kunder er informert og stiller store krav til service. Samtidig tilbyr digitaliseringen mengder av muligheter for kommunikasjon og selvbetjening. Reguleringen av markeder øker i form av nasjonale lover, EU-regler og internasjonale avtaler. Morgendagens kundekommunikasjon vil ikke se ut som i dag og du må følge med på alle arenaer!

Nytt for 2018 er GuldKontakt, en konkurranse som premierer beste firma, ledere og medarbeider innen kategoriene kundeservice og telemarketing! Dagen ble avsluttet med den tradisjonelle festmiddagen. 

Foredragsholderne ser du HER

Tips en venn Skriv ut