Arne_JanChristian_green

Hvordan nå målgruppe: Ung

torsdag 26. april
08:00 - 10:00

Fulltegnet og gjennomført. En travel mediehverdag krever nytenking og et sterkt fokus på digitale løsninger for å fange oppmerksomheten til det unge segmentet.

Vi har invitert to erfarne rådgivere som gjerne deler sine erfaringer og viser oss gode, vellykkede caser.

Arne Eggen fra Try forteller om hvordan de strategisk har jobbet for at DNB skal få tak i samt ta en varig posisjon i ung-segmentet. I fjor fikk de som kjent hele fem sølvfisker og ble også gullfiskvinnere.

Arne er en erfaren markedsstrategisk rådgiver. Fra ulike lederstillinger i blant annet Leo Burnett og Bates, er han nå en av resursene i Try og jobber med store nordiske kunder. Kampanjene han har ledet gjennom årene har vært med på å vinne mange prestisjefulle reklamepriser.

Vi får også besøk av Jan Christian Fosseidbråten fra Los & Co som står bak den virale suksessen «Winter is coming» for BI. Kampanjen fikk stor oppmerksomhet og skapte mye engasjement. Målet med kampanjen var å benytte sosiale medier til rekruttering.

Jan Christian er kjent for å være god på å kombinere kommunikasjons- og forretningsforståelse i effektiv og fengende kommunikasjon. Han jobber i dag som senior rådgiver og arbeidende styreleder i Los & Co – som han også var med å starte. Fra før har han solid erfaring i bransjen fra blant annet TV2, Mediacom, Grey.

Det har vært rift om plassene og frokostmøtet er fulltegnet!

Praktisk informasjon:

Program
08.00 - 08.30  Registrering og enkel frokost
08.30 - 09.30  Presentasjon
09.30 - 10.00  Spørsmål og mingling

Sted
Helt Sentralt, Strandgata 19, Oslo. 100 meter fra Jernbanetorget. Veiviser HER

Pris
Gratis for medlemmer og 500,- for ikke-medlemmer (prisen er eks moms).

Registrering
Påmeldingen er bindende. Gjennom din påmelding blir du registrert på NORDMAs deltagerliste for det aktuelle seminaret. Deltagerlisten distribueres til foredragsholdere og oppbevares for faktureringsformål.

Tips en venn Skriv ut