nordma.no

KONKURRANSEN ER STENGT FOR INNSENDELSE

Vi sees på Doga 1. november!

VI ØNSKER ALLE KONKURRANSE-DELTAKERE:

08. Lykke til.png

Hvem kan konkurrere?



MMM-prisen er åpen for arbeider som er distribuert i tidsrommet 1. januar 2017 frem til og med 30. september 2018.

Veldig kort fortalt er det slik: Har du laget noe rettet mot en spesifisert målgruppe og kan legge fram resultater som viser at det var vellykket, kan du sende inn.

I MMM bedømmes jobbene etter følgende kriterier: Strategi, kreativitet og resultat. Det holder altså ikke med ”noe fint”, hvis det ikke har fungert. Har du derimot en jobb som er målrettet, relevant og engasjerende, er sjansene store for at både du og kunden din vil høste heder og ære.

Om du har brukt adresserte eller uadresserte kommunikasjonskanaler, inn- eller utgående telemarketing, DRTV, radio, interaktive medier, sosiale medier, SMS, App, UMS, dags-, uke- og fagpresse, kataloger, tidsskrifter, messer, seminarer etc. – eller en perfekt blanding – spiller ingen rolle så lenge det er strategisk, kreativ og målbar markedskommunikasjon.

Hva koster det?



Hovedkategorier: Early bird: 3.200,- / Etter 27. september: 4.000,-

Spesialpriser : Earlybird 1.440,-  / Etter 27. september: 1.800,-

Studentprisen: Gratis

Hvordan konkurrerer du?



Konkurransen er delt inn i hovedkategorier og spesialpriser. Du kan registrere et bidrag til:

  • En hovedkategori
  • En eller flere spesialpriser
  • En hovedkategori + en eller flere spesialpriser

NB! Du kan ikke registrere samme bidrag i mer enn én hovedkategori.

Innleveringen av kampanjebeskrivelse, vedlegg og materiell vil skje gjennom Penetrace.

Du kan sende inn jobber i følgende kategorier:



Hovedpriser: 

Detaljhandel

Finans og forsikring

Produktproduksjon og distribusjon

Reise, transport og kjøretøy

Sosiale tjenester, skoler og ideelle organisasjoner

Telecom, IT, elektrisitet, olje og bensin

Underholdning

Andre tjenester og helse

Internmarkedsføring

Business to business (B2B) - ny!


Spesialpriser:​

Best bruk av: E-post - ny!

Best bruk av: Sosial media - ny!

Best bruk av: Ny teknologi – Ai/AR/WR/Installasjoner - ny!

Best bruk av: CRM-strategi / Samtykkeløp - ny!

Best bruk av: Innhold - ny!

Årets tekst

Årets visuell/AD

Årets callsenter

Årets kundeservicesenter

Tips en venn Skriv ut