MMM_hovedbilde

Max Marketing Mix

NORDMA har siden 1988 arrangert Max Marketing Mix (MMM). MMM har gjennom alle år samlet virksomheter som er opptatt av markedsføring som gir målbar lønnsomhet og effekt!

Medielandskapet er i stadig endring. Massekommunikasjon er blitt mer og mer målrettet, direktemarkedsføring foregår i mange kanaler og det hele bildet smelter sammen. MMM gir faglig inspirasjon på dagen, og tilhørende prisutdeling og bransjefest på kvelden. Dagen er i sin helhet satt av til faglig oppdatering og inspirasjon om hva som skjer innenfor direkte markedsføring.

På MMM samles reklamebyråer, mediebyråer, callsentre, konsulentselskaper og produsenter, og Norges største og viktigste annonsører med interesse for kundedialog, og salg, til kompetanseheving og relasjonsbygging. Under kveldens arrangement premieres de aller beste jobbene innen norsk direkte markedsføring. Kategoriene dekker alle kanaler som oppfordrer til dialog med målgruppen på en eller annen måte.
 

Max Marketing Mix arrangeres i februar 2017.

 

 

Tips en venn Skriv ut