nordma.no

Artboard 7

Årets MMM er på Doga den 1. november.

Siden 1988 har NORDMA arrangert Max Marketing Mix (MMM). Her samles de i Norge som er opptatt av datadrevet og direkte markedsføring til en inspirerende dag med foredrag samt festmiddag med prisutdeling og underholdning.

Meld deg på her_Artboard 3_2.png

Årets MMM = ett arrangement.

I år samler vi de faglige foredragene og festaften med prisutdeling i ett og samme arrangement. Ettermiddagen er i sin helhet satt av til faglig oppdatering og inspirasjon om hva som skjer innenfor faget datadrevet markedsføring. Vi går rett over til en fordrink og middag med prisutdeling i MMM-konkurransen som fremmer og belønner strategisk, kreativ og målbar markedskommunikasjon. Her vinner de beste jobbene heder og ære til glede foran kunder og kollegaer i bransjen. Du betaler altså én samlet pris for å delta på både fagdag med middag, prisutdeling og festaften. Mat er selvfølgelig inkludert.

Hva er Max Marketing Mix?

Medielandskapet er i stadig endring og kommunikasjonen har blitt enda mer målrettet. Datadrevet markedsføring er i spennende utvikling og foregår i mange kanaler. På MMM samles reklamebyråer, mediebyråer, callsentre, konsulentselskaper og produsenter, og Norges største og viktigste annonsører med interesse for kundedialog, og salg, til kompetanseheving og relasjonsbygging. Under kveldens arrangement premieres de aller beste jobbene innen norsk direkte markedsføring. Gode kampanjer fortjener heder og ære. I MMM gransker vi strategi, kreativitet og effekt med argusøyne for å premiere de beste jobbene, kampanjene eller aktivitetene som retter seg mot en spesifisert målgruppe og hvor du har et målbart resultat å vise til.


Mer om arrangementet HER 

 
Tips en venn Skriv ut