nordma.no

Kundesenter_Bouvet

Morgendagens kundesenter – hvordan møte kundens forventinger og krav?

torsdag 08. februar
08:00 - 10:00

Hva må til for at din kundebehandling skal bli en positiv differensiator som er up-to-date og skiller seg ut? Dette og mer tar vi opp på neste frokostmøte. Ny dato: 8. februar. 
En av deltakerne vinner et forprosjekt til en verdi på inntil kr 100.000!

Ingen liker å bli møtt med «Din samtale er viktig for oss – vennligst hold linjen». Tidligere kunne en virksomhet ”komme unna” med dette fordi konkurrentene ikke gjorde noe mer. Men nå må kundebehandlingen være mer effektiv, og på kundens egne premisser. Det er mulig, det er ønsket og det er forventet.

Vi får besøk av Bouvet som deler av sin erfaring med rådgivning, utvikling, design og funksjonalitet av løsninger for serviceteam. I tillegg får du også innblikk i:

  • Chatbot: Hvorfor snakker alle om chatbot nå? Fordi teknologien er blitt en realitet. Kunstig intelligens har gjort det mulig for roboter å forstå og kommunisere med et naturlig menneskelig språk. Det effektiviserer problemløsningen for kundene, samtidig som følelsen av menneskelig kontakt opprettholdes. Vi får en demonstrasjon av hvordan dette konkret kan gjøres og hva som kjennetegner et godt prosjekt.
  • Kundecase: SiO – med en stemme. Før foregikk all CRM-aktivitet ute i tjenesteområdene, uten å bli samlet, koordinert og styrt. For å sikre studentene en bedre opplevelse, tok SiO en mer helhetlig tilnærming til kundeservice og kommunikasjon. Hør hvordan SiO nå snakker med én stemme, og har økt både produktivitet og servicenivå.

Bli med i trekningen av et forprosjekt om Morgendagens kundeservice!

Blant de som kommer på frokostmøtet trekker Bouvet en heldig vinner av et forprosjekt for å konkretisere ditt kundesenters mulige problemstillinger, utfordringer og muligheter. Bouvet stiller med kompetanse og metodikk for å gjennomføre forprosjektet som inneholder innsikt til workshop, en workshop, etterarbeid og sluttrapport. 

Verdien av et slikt forprosjekt er inntil kr 100.000!

 

Tid
NY DATO: 08. februar 

Program
08.00 - 08.30  Servering av en enkel frokost
08.30 - 10.00  Presentasjon

Sted  
Helt Sentralt, Strandgata 19, Oslo. 100 meter fra Jernbanetorget. Veiviser HER

Pris
GRATIS for medlemmer og 200,- for ikke-medlemmer (prisene er eks moms)

Påmelding
Påmeldingen er bindende. Gjennom din påmelding blir du registrert på NORDMAs deltagerliste for det aktuelle seminaret. Deltagerlisten distribueres til foredragsholdere og oppbevares for faktureringsformål.









Medlem i NORDMA?*
Tips en venn Skriv ut